18 תשובות
כי ככל שעובר הזמן הגוף ניזק יותר
ואז הוא דורש יותר-יותר אוכל- יותר בולמוסים והם גדלים.
ואז הוא דורש יותר-יותר אוכל- יותר בולמוסים והם גדלים.
שואל השאלה:
מזתומרת ניזק יותר?את יכולה להרחיב?
מזתומרת ניזק יותר?את יכולה להרחיב?
אנונימית
ככל שעובר הזמן הגוף צריך לחדש את המאגרי אנרגיה שלו, הגוף שלך נחלש, הוא דורש אוכל. כי הוא צריך. רק תזונה מאוזנת תגרום לך להפטר מהבולמוסים. לא שום דבר אחר
יפה שלי עברתי אתזה
אני הפרעות אכילה 6 וחצי שני
אבל כיום כבר אין לי בולמוסים
גם אני פרה וענקית ואני מבינה מה את עוברת ואיך את מרגישה
זה חרא
תנסי בכל פעם שבאלך כאילו
שאת מרגישה שבא בולמוס
תסתכלי טוב על המקרר ובמקום לקחת כל מה שבאלך באותו רגע תבחרי שניים שלושה דברים שהכי תרצי ותאכלי
וככה תגיעי לארוחות מסודרות גם
כי הצומות האלה חרא
אני הפרעות אכילה 6 וחצי שני
אבל כיום כבר אין לי בולמוסים
גם אני פרה וענקית ואני מבינה מה את עוברת ואיך את מרגישה
זה חרא
תנסי בכל פעם שבאלך כאילו
שאת מרגישה שבא בולמוס
תסתכלי טוב על המקרר ובמקום לקחת כל מה שבאלך באותו רגע תבחרי שניים שלושה דברים שהכי תרצי ותאכלי
וככה תגיעי לארוחות מסודרות גם
כי הצומות האלה חרא
שואל השאלה:
ניסיתי כבר לאכול רגיל עם כמה ששנאתי את עצמי על כל ביס ועדיין היו לי בולמוסים
ניסיתי כבר לאכול רגיל עם כמה ששנאתי את עצמי על כל ביס ועדיין היו לי בולמוסים
אנונימית
דברי איתי בפרטי
כי זה לא נעלם בקלות. מה את חושבת שנזקים של זמן ארוך יעלמו כל כך מהר, הגוף צריך להבין שהוא כבר לא מורעב. זה לוקח כמה חודשים טובים
שואל השאלה:
אני לא יכולה לעלות עוד במשקל אבל!אני לא מסוגלת לכל זה כבר אני לא יכןלה
אני לא יכולה לעלות עוד במשקל אבל!אני לא מסוגלת לכל זה כבר אני לא יכןלה
אנונימית
את יודעת שזה לא יכול להמשך לנצח. מוח בריא והגיוני זה השאיפה של כולם, המלחמות האלה מתישות ואת תקרסי בסוף. אולי תעלי במשקל בהתחלה אבל אחר כך תוכלי לטפל בזה, בלי להרוג את עצמך על הדרך
אולי את צריכה עזרה בלהבריא?
שואל השאלה:
אני צריכה עזרה רק בלהיפטר מהבולמוסים לא מעבר
אני צריכה עזרה רק בלהיפטר מהבולמוסים לא מעבר
אנונימית
בהצלחה
תקשיבי אל תמנעי מעצמך אוכל כי זה מה שגורם לך לבולמוסים, תחליטי שאת לוקחת את עצמך בידיים וכל פעם שמתקרב בולמוס פשוט תצאי להליכה או משו.
בהצלחה
בהצלחה
אנונימית
גם אני קרה לי, אכלתי אולי כף קוטג, ואחרי 15 דקות ומקיאה את כף קוטג, מרעיבה את עצמי כל יום, וגם כל יום בלילות אני בוכה ובוכה, גרון שלי נפוח מקיאות, ואני נהיה חלשה ממש יותר ויותר, ואפילו היה לי קשה באימונים, הייתי חלשה, באימונים לא שתיתי מים, אפילו טיפה, וגם אפס זיעה, וכל יום ישנה וקושי לקום בבוקר, ומחזור איחר לי כמה ימים ומעט דם במחזור, וגם שאבא שלי לחץ את ידיים שלי, ובזה שבר לי את יד בקלות, והלכתי לבית חולים, ורופא ביקש ממני לבדוק את משקל, שקלתי 35 קילו וגובה שלי 158 ואני רק בת 17 והרופא הזעזע את המשקל שלי ובדק את bmi ויצא לי 14 והתאפזו אותי בית חולים, ורופאים אמרו שנשארו לי רק 48 שעות לחיות, האם אני לא אוכלת שוב אני אמות, והתחלתי לבכות והתחלתי להקשיב ולאכול קצת וקצת וקצת, עד עכשיו אני מסתכלת במראה ואני מרגישה מרוצה שיש לי בטן קצת נפוח ויש שומנים, ואז אני בחיים לא אחזור לזה שוב, קרה לי לפני חודש, ובבקשה אל תעשי את זה, זה מעזעזע, ותראי האם את רוצה להיות כמוני, אל תעשי את זה, אני מתחרטת שאני עשיתי
שואל השאלה:
אני ממש מעדיפה להיות עור ועצמות מאיך אני נראת עכשיו
אני ממש מעדיפה להיות עור ועצמות מאיך אני נראת עכשיו
אנונימית
סתם שאלה, נכון שבולומסים שלך מזה שאת לא אוכלת אוכל ומרעיבה את עצמך, אז את לא מרגישה שמה שאת צריכה לעשות בשביל שלא יהיו לך בולמסים כאלה, זה אולי לנסות להתחיל לאכול קצת אוכל ולנסות להתרגל לאכול בהדרגה? , גם אם זה יהיה לך קשה , כי אם תנסי להבריא מזה, אז תחשבי לרגע , אם תנסי להבריא מזה לפחות אולי לא יהיו לך את הקטעים האלה שאת צריכה לסבול ?
וואו
את חייבת טיפול נפשי .
את חייבת טיפול נפשי .
אבל בולומסים מזה, את לא חושבת שאם תבריאי מזה, לא יהיו לך בולומסים?
באותו הנושא: