4 תשובות
איך אומרים הכל לטובה
הכל יהיה בסדר יפה שלי אני תמיד פה❤
שואל השאלה:
תודה לכם, פשוט באמת קשה לי ורציתי לפרוק במקום שבו לא שופטים אותי
תודה לכם, פשוט באמת קשה לי ורציתי לפרוק במקום שבו לא שופטים אותי
את יכולה תמיד לבןא לפרטי אל תשימי עליהן , תצרי חבורה משלך אני חברה עם כולן אבל ברור שיש לי את החבורה שלי שהם הבסט של הבסט
באותו הנושא: