4 תשובות
איך אומרים הכל לטובה
הכל יהיה בסדר יפה שלי אני תמיד פה❤
שואל השאלה:
תודה לכם, פשוט באמת קשה לי ורציתי לפרוק במקום שבו לא שופטים אותי
את יכולה תמיד לבןא לפרטי אל תשימי עליהן , תצרי חבורה משלך אני חברה עם כולן אבל ברור שיש לי את החבורה שלי שהם הבסט של הבסט