5 תשובות
שואל השאלה:
אני באמת צריך עזרה :(
אין הרבה מה לעשות מעבר למה שאתה כבר עושה... תמשיך להיות נחמד וחברותי ותנסה להציע לילדים שנראים לך נחמדים ללכת לסרט או משהו.
אתה באמת נשמע ילד נחמד. אני בטוחה שיגלו אותך וירצו להיות חברים שלך. אבל אולי יכח קצת זמן
אל תלך ותציע לכמה אנשים ביחד להיפגש, תלך כל פעם למישהו אחד שאתה רוצה להיפגש איתו ותציע לו.
גם אני הייתי כזאת.
הבנתי שהדרך הכי טובה היא לא להתאמץ ולהראות שאתה נואש. תהיה קול וברגוע, לאט ידברו איתך ויזמינו אותך. תנצל רגעים אישיים בינך לבין ילדים בכיתה נגיד נוץנים עבודה או משהו ואתה עושה אותה עם מישהו, תנסה למשוך את השיחה למקומות שלא קשורים ללימודים או משהו שיעשה את החברות שלכם למעבר סתם. אל תדאג מי שלא חבר שלך מפסיד ובסוף יגיעו כאלה שיבינו שאתה אחלה. רק לא ללחוץ על ילדים או להידבק ממש כי זה מרחיק. (כמובן לא להתבודד)