14 תשובות
ביסודי תמיד עזרו
מניסיון , זה סתם דופק אחרכך.
אחרכך אותך "חברים" הם עם אותם ילדים רק בגלל שהמורה אמרה ולא בגלל שהם אשכרה רוצים.
אחרכך אותך "חברים" הם עם אותם ילדים רק בגלל שהמורה אמרה ולא בגלל שהם אשכרה רוצים.
שואל השאלה:
אז למה הם לא מקבלים את הילד מלכתחילה ?
אז למה הם לא מקבלים את הילד מלכתחילה ?
אנונימית
כי לא מתחברים אליו
זה לא שלא אכפת גם לא צריך להיות להם אכפת אם הם עושים זה מטובתם האישית אם ילד לא מתחבר לילדים אחרים צריך להבין למה זה קורה, מה ה"פגם" שבו שאין לאף אחד
למה שהמורים יעזרו? אם מישהו רוצה חברים שיקום ויעשה משהו בשביל זה ושלא יחכה שחברים יפלו עליו מהשמיים.
כולך ראש מגנזיום מה הקשר המשכורת שלהם הם לא חייבים לך חברים כמו שכתבו מעליי תעשה משהו ואל תחכה שירוצו אליך "ריטה ריטה אנחנו רוצים להיות חברים שלך אל תנדי אותנו"
שואל השאלה:
יש כאלה שלא ממש מקבלים אותם ולא ידוע למה ..
יש כאלה שלא ממש מקבלים אותם ולא ידוע למה ..
אנונימית
זה ידוע למה, כולם יודעים למה. וזאת הסיבה למה לא
שואל השאלה:
אז איך זה שאותו אחד לא יודע למה ? אש למה שלא יגידו לו? מוזר
אז איך זה שאותו אחד לא יודע למה ? אש למה שלא יגידו לו? מוזר
אנונימית
כי זה יכול להיות משהו מביך ופשוט לא יבואו אליו ויגידו לו "שמע אחי אתה משחק בבובות לא נהיה חברים שלך"
וגם יש ילדים שלא מתחברים לילדים אחרים הם רואים אנימה והשאר לא ויש כאלה שהולכים כפופים ומסכנים כאלה ואף אחד לא רוצה לדבר עם כפופים ומסכנים
וגם יש ילדים שלא מתחברים לילדים אחרים הם רואים אנימה והשאר לא ויש כאלה שהולכים כפופים ומסכנים כאלה ואף אחד לא רוצה לדבר עם כפופים ומסכנים
שואל השאלה:
יש ילדים גם יפים ועם כבוד
יש ילדים גם יפים ועם כבוד
אנונימית
כי הם חארות.
אכפת להם רק מהמשכורת
באותו הנושא: