6 תשובות
אם את יודעת את החומר ובכל זאת קשה במבחן, דברי עם המורה על כך ואולי תקבלי הקלות או שיעורים נוספים
חבל שתעזבי
איזו מגמה זו? אל תעזבי זה לא שווה את זה, את צריכה חיזוק אז תבקשי שעות פרטני ותתחילי לעבוד יותר, לא כדאי לך לעזוב
שואל השאלה:
המגמה היא מדעי המחשב. המורה מאוד קשוח ואם מישהו לא מצליח הוא פשוט עושה לו שיחה שהוא צריך להשתפר או שהוא יעזור את המגמה.. מפחדת לעשות איתו שיעורים פרטניים...
אנונימית
שואל השאלה:
אני גם עובדת מאוד קשה אבל אני גם ב5 יחל מתמטיקה ועוד מגמה מדעית וזה קשה
אנונימית
אל תעזבי, תקחי איתו שיעורים פרטניים ותתרגלי את מה שקשה לך בו, זו מגמה טובה וחשובה חבל לעזוב
וואי גם אתן לומדות מדעח המחשב?אני בעתודה בכיתה ח ואני גם לומדת וזה ממש קשה
אני חושבת שעדיף לך לעבור