6 תשובות
פיזיקה. מרוצה, אבל זה קשה ודורש מאמץ.
פיזיקה ומדעי מחשב
את הבגרויות של פיזיקה סיימתי שנה שעברה ומדעי מחשב מעניין ודורש מחשבה קצת יצירתית. זה כיף
ביולוגיה
ביוטכנולוגיה
מדעי המחשב (עבודת גמר)
הרבה עומס אבל מעניין.
אנונימית
כימיה, מרוצה, זה לא קשה אבל צריך לתרגל
ערבית ופסיכולוגיה-סוציולוגיה(מדעי החברה)
ערבית סבבה לגמרי,פסיכו סוציו זו הטעות של חיי
אלקטרוניקה,פיזיקה
סיוט