6 תשובות
מזה?
חוסר סיפוק, מציאת נחמה באוכל
לי זה נובע מאכילה ריגשית
לי זה קורה כי אני אוהב אוכל אז אני אוכל
נחמה, דיכדוך, דחיה עצמית, שנאה עצמית, כאב פנימי, קושי בויסות/ולידציה
מנסה לאכול משהו קטן/ארוחה קטנה. אויש אכלתי יותר מדי אני שמנה אני אלך להקיא את זה. אוקי אם אני אקיא זה אומר שאני לא אשמין. אם אני לא אשמין זה אומר שאני יכולה לאכול עוד אוכל. אוכלת עד שמתפוצצת ואז מקיאה
באותו הנושא: