4 תשובות
את גם אחרי אוכל, גם עם בגדים עבים, וגם במחזור ברור שאת תעלי במשקל-הוא לא באמת מודד את השומן שהגוף שלך. תמידי פשוט פעם בשבוע ואם אפשר גם בחודש-הכי טוב, הכי מדויק
בזמן מחזור יש נפיחות וזה מעלה במשקל אבל כשזה יסתיים את תחזרי למשקל הרגיל שלך הכל בסדר:)
1. ברור שהבגדים משפיעים
2. בבוקר את על בטן ריקה ובערב את אחרי שאכלת ושתית כל היום
3. כן אני חושב שגם המחזור משפיע

את לא השמנת כי פעם אחת אכלת הרבה אל תדאגי, פשוט תנסי להמשיך לשמור