5 תשובות
שואל השאלה:
וואו לוקח מלא זמן אם ככה
בכל מקרה שלחתי הודעה למחכנת מקווה שזה יהיה בקרוב אני צריכה אותו.
וואו לוקח מלא זמן אם ככה
בכל מקרה שלחתי הודעה למחכנת מקווה שזה יהיה בקרוב אני צריכה אותו.
אנונימית
אני סיימתי ב2017 ונתנו תעודות בנובמבר 2018
אני כבר שנתיים ולא הביאו לי את התעודות בגרות..
בסביבות מרץ משהו כזה אמרו לי שיהיה את התעודת בגרות
שנה כזה
תתקשרי למחנכת תשאלי
תתקשרי למחנכת תשאלי
באותו הנושא: