5 תשובות
היא באמת חשבה ככה
אני חושבת שהיא חשבה ככה באמת, לא נראה לי שדווקא את זה היא הייתה רושמת בתור משהו של לא לפגוע, גם תמיד אפשר למצוא ממה להתרשם לא צריך להמציא.
היא אמורה לכתוב ממה היא התרשמה? או שהיא הוסיפה?
אנונימית
שואל השאלה:
...
אנונימית
שואל השאלה:
את חושבת שבאמת היא חשבה ככה עליי או שלכולם היא כתבה את זה כדי לא לפגוע? או שזה לא הגיוני? ^
אנונימית
יא איזה חמודה!
אנונימית