7 תשובות
-40
אנונימי
בדרך כלל ממתחת לאפס, או מעלות ממש קטנות. אבל זה תלוי
-40 זה יותר מידי אני חושבת
מתחת ל- 0 מעלות.
מתחת ל-0 זה הטמפרטורה שמייצגת התמצקות מים נוזליים. שלג תלוי בעוד גורמים כמו בסיס התמצקות המים טמפרטורה נמוכה אף יותר ואקלים כללי.
צריך גם לחות נמוכה ועוד תנאים...
כמו שכולם אמרו...
אבל בגדול
מ0.5 מעלות ומטה...
עד 2.5 מעלות-שלג מעורב בגשם...
אם הלחות נמוכה אז הוא יכול לרדת עד 2.5 מעלות( רק שלג)
ומעורב בגשם אפילו ב4 מעלות
אחרת הוא יימס בדרך...