11 תשובות
מעט
לא.
סבבה.
זה אחלה
זה קצת, השאלה מה השאיפות שלך, עקרונית זו לא תזונה טובה על כל מקרה מבחינת המזונות עצמם
הנקניקיות בכלל הרס
הנקניקיות בכלל הרס
זה כלום אל תרעיבי את עצמך זה לא צחוק
אנונימית
זה קלוריות מבוזבזות.
האוכל לא בריא אבל בכללי זה מעט
האוכל לא בריא אבל בכללי זה מעט
שואל השאלה:
זה הדבר היחיד שהיה בבית חוץ מכריך וכריך לא היה משביע אותי.
והתה עם העוגה פשוט הלכתי לחברה ואמא שלה הציעה לי.
בכללי אסל אני לא אוכלת ארוחת בוקר וצהריים, רק ערב.
זה רע?
זה הדבר היחיד שהיה בבית חוץ מכריך וכריך לא היה משביע אותי.
והתה עם העוגה פשוט הלכתי לחברה ואמא שלה הציעה לי.
בכללי אסל אני לא אוכלת ארוחת בוקר וצהריים, רק ערב.
זה רע?
אנונימית
איך התנצלת עכשיו על מה שאכלת, כאילו מינימום אכלת עכשיו כבש שלם לבד,
חוץ מהנקניקיות שאר הדברים הם סבירים, בקשר לזה שאת לא אוכלת ארוחת בוקר וצהריים, זה תלוי בך על רוב האנשים זה היה משפיע לרעה, את לא מרגישה שאת חסרת אנרגיה?
חוץ מהנקניקיות שאר הדברים הם סבירים, בקשר לזה שאת לא אוכלת ארוחת בוקר וצהריים, זה תלוי בך על רוב האנשים זה היה משפיע לרעה, את לא מרגישה שאת חסרת אנרגיה?
נחמד כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה בסדר, זה לא משפיע עלי
אני מרגישה בסדר, זה לא משפיע עלי
אנונימית
באותו הנושא: