3 תשובות
תלוי כמה אכלת
את לא צריכה לשרוף את כל האוכל הגוף שלך צריך אנרגיות כדיי להתקיים והוא גם שורף קלוריות לבד כשהוא עושה פעולות חיים בסיסיות כמו נשימה עיכול שמירה על טמפרטורה ועוד כל מיני.
אם את רוצה לרדת במשקל תאכלי 3 ארוחות מסודרות כל יום ואם את רעבה בין הארוחות תאכלי משהו קטן ובריא עם ערך תזונתי.
לשרוף את כל מה שאכלת זה יקח לך שעות של עבודה מאוד מאומצת וכשיורדים במשקל בקיצוניות עולים אחרי תקופה את כל מה שמורידים ואפילו עוד קצת כי הגוף נכנס למגננה.
בקיצור תסדרי לעצמך תפריט מסודר לא צריך להגביל את עצמך ללא לאכול דברים שאת אוהבת בכלל אלא פשוט לדאוג שהכל יהיה במינון ואם תשלבי תפריט נכון עם פעילות גופנית סבירה שמתאימה לך ולגוף שלך את תרדי במשקל ותתחטבי בדרך נכונה שגם תשמור על הגוף שלך בריא ותחזק אותו וגם תשמרי על התוצאות לאורך זמן
אם את רוצה לרדת במשקל תאכלי 3 ארוחות מסודרות כל יום ואם את רעבה בין הארוחות תאכלי משהו קטן ובריא עם ערך תזונתי.
לשרוף את כל מה שאכלת זה יקח לך שעות של עבודה מאוד מאומצת וכשיורדים במשקל בקיצוניות עולים אחרי תקופה את כל מה שמורידים ואפילו עוד קצת כי הגוף נכנס למגננה.
בקיצור תסדרי לעצמך תפריט מסודר לא צריך להגביל את עצמך ללא לאכול דברים שאת אוהבת בכלל אלא פשוט לדאוג שהכל יהיה במינון ואם תשלבי תפריט נכון עם פעילות גופנית סבירה שמתאימה לך ולגוף שלך את תרדי במשקל ותתחטבי בדרך נכונה שגם תשמור על הגוף שלך בריא ותחזק אותו וגם תשמרי על התוצאות לאורך זמן
הגוף שלך אף פעם לא יהיה ריק לאוכל הגוף שלך לוקח חצי ממה שאכלת והוא ממיר אותי לאוכל והחצי השני שלך יורד באסלה יש אפליקציה של מד צעדים שהוא גם מראה לפי כמוך הליכות כמה קלוריות ירדת
באותו הנושא: