2 תשובות
היי אם לא קיבלת את התפקיד ומבחינת נתונים את מתאימה את יכולה לחייג למיטב *לחייג* שום מיילים ושטויות כאלו ולבקש מיון לתפקיד הזה - אם זה תפקיד ללא מיון הכי הרבה שתוכלי לעשות זה להתקשר מספר פעמים ולקוות שיתנו לך - עם תפקיד שכולל מיון תבקשי מיון ואם יאמרו לך שחזרה תשובה שלילית תשאלי למה ותחפרי ואם התשובה תיהיה חיובית יודיעו לך תאריך זימון לאותו מיון
כן זה עוזר. קיבלתי מיונים לתפקיד שביקשתי.
באותו הנושא: