6 תשובות
הלוואי, גרה חצי שעה מהחרמון אבל אני בקושי הולכת לבית ספר כי קר לי, אז לחרמון?
אנונימית
אולי אני
כן, אני עם עצמי
יותר נכון פינטזתי כי ההורים שלי לא היו לוקחים אותי גם ככה טפי
יכול להיות שניסע כמה חברים
מדוע שואלת
אני בחרמון כרגע