2 תשובות
כל החיילים יכולים לנסוע בתחב"צ כל השבוע כל עוד הם על מדים

לפי דעתי קרביים יכולים לנסוע גם על אזרחי אם יציגו חוגר
כל חיילי צה"ל רשאים לנסוע בתחבורה ציבורית בחינם בהצגת חוגר (על מדים כמובן) ויכולים על אזרחי בסופי שבוע וחגים
חיילים קרבים יכולים לנסוע על אזרחי כל ימות השבוע רק אם יש להם תעודת לוחם - שאותה מקבלים אחרי שלוחם שירת 20 חודשים מהשירות שלו כלוחם