6 תשובות
האמת שלא, בקושי יש לי כאבים.
כן
מקיאה לפעמים (לא תמיד שאני במחזור)
וכאבי בטן נוראיים לצערי.
לא, האמת שאני לא מרגישה שונה חוץ מהדם ואני כלכך מודה על זה שאני לא ככה סובלת
אנונימית
כאבי בטן כן אבל יותר גב ומקיאה ממש לפעמיםם ואם אני כבר מקיאה במחזור זה פשוט כל היום בהפרשים של 5 דקות
האמת שכן, כל כמה מחזורים יש לי כאבים פצצות והקאות לפעמים אבל תמיד יש לי כאבים.
מצאתי שיטה:
איך שאני מרגישה שאני מקבלת אני לוקחת כדור, לקראת הערב כבר לא כואב בדרך כלל רק מציק ואם כואב אז אני לוקחת כדור ובכל בוקר, איך שמתחיל היום אחרי הצחצוח שיניים אוכלת משהו קטן ולוקחת כדור וככה כל המחזור לא כואב לי.