4 תשובות
לשניהן יהיה יותר קשה .
אבל נראלי לאלה שמקיאות כי הן גם פוצעות את עצמן אז בכלל
אבל נראלי לאלה שמקיאות כי הן גם פוצעות את עצמן אז בכלל
להפך.
ההקאה פוגעת בגוף מעבר לחוסר במזון. אני מניח שיהיה יותר קשה.
באותו הנושא: