2 תשובות
כי ככה זה בולמיה
אני בולימית לשעבר התפיסה שלנו זה שאם נאכל ואז נקיא כל האוכל יצא מהגוף.
זה שקר יוצא חלקית
זה שקר יוצא חלקית
אנונימית
באותו הנושא: