3 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני מעל 24?
אנונימי
אתה הולך דבר ראשון למשרד הרישוי, מוציא משם היתר נהיגה, אח"כ הולך לדואר, משלם אגרה, וזהו
אם אתה מעל 24 אין לך הגבלת נוסעים, אבל יש לך נהג חדש