תשובה אחת
חלק מהבגרויות ב כיתה י אפשר לסיים.
לגבי בגרות בספורט אני לא חושבת שיהיה לך ואם יהיה לך אז זה יהיה איזה עבודה כזאת.
באותו הנושא: