תשובה אחת
חלק מהבגרויות ב כיתה י אפשר לסיים.
לגבי בגרות בספורט אני לא חושבת שיהיה לך ואם יהיה לך אז זה יהיה איזה עבודה כזאת.
לגבי בגרות בספורט אני לא חושבת שיהיה לך ואם יהיה לך אז זה יהיה איזה עבודה כזאת.
באותו הנושא: