התחברות
הרשמה
בגלל שהמורה שלי למחשבים חרא אני אצטרך להשלים בגרות אחרי צבא , מה לעשות?
22 בדצמבר 2018, 10:09
בגרויות
בגרות
השלמת בגרות
תשובה אחת
לבקש מורה אחרת או לפרוש מהמגמה, או פשוט ללמוד לבד.
.
.I DONT KNOW
באותו הנושא:
אזה פדיחות אצטרך ללכת לתיכון חדש עם בגדים מכוערים הכל בגלל האבא הזה שלא קיבל משכורת מה לעשות?! יאו
רק בגלל שנגעתי במשהו במחשב לא עובד לי המספרים בצד ימין במחשב נייד מה לעשות?
קרה לכם פעם - ש בכיתם - בגלל מורה שלא מתייחסת אליכם, או מתייחסת אליכם בצורה ממש מגעילה?
איך זה הגיוני שהמורה שלנו למחשבים לא יודעת את החומר בעצמה?
אם עשיתי 16 שיעורי נהיגה ואני מעוניינת לעבור מורה, אני אצטרך להתחיל את כל השיעורים ממהתחלה?
כמה זה מוזר שעוד שניה אני בוכה בגלל כמות השיעורי בית שהמורה שלי למתמטיקה נתנה לנו?
הגיוני שהמורה שלי לאנגלית, מתייחסת אלי בפחות כבוד בגלל שלא קיבלתי ציון טוב בבגרות?
יש לי רווח בשיניים בגלל גנים. אני אצטרך גשר?
איבדו לי כנראה את הבגרות במתמטיקה (לא קיבלתי ציון והמורה שלחה שמבררים) , אני אצטרך לעשות מועד ב?
המחשב שלי איטי, יכול להיות שזה בגלל שיש לי הרבה מאוד משחקים על המחשב?
אני לא מצליחה כלום בתרגילים שהמורה למחשבים נתנה מה לעשות?