2 תשובות
לתרגל לתרגל לתרגל
את יכולה לקחת גם מורה פרטי, לבקש מהמורה שיעורים פרטניים. אם את יודעת שאת יכולה אל תוותרי לעצמך! בהצלחה (:
אני עושה 5 (ואני כל שיעור אומרת לעצמי שאני בדוק יורדת ל 4 כי אין מצב שאני מבינה מילה ממה שרשום על הלוח..)
צריך להקשיב, כל השיעורים, לא לקטוע רצף, לכתוב הכל, להכין שיעורי בית, לתרגל כמה שיותר ולהפוך את שעות הפנאי שלך לשעות פנאי עם מתמטיקה..
יש את האתר של gool הוא אתר מעולה, אני לומדת ממנו את כל מה שאני לא מבינה בכיתה, תבדקי אם הבית ספר משלם לכם חלק מהסכום, ממליצה ממש