9 תשובות
לא
אינסטגרם כן
אינסטגרם כן
כן עם כמה שהיו חמודים ממש אנחנו עד היום מדברים.
כן, חיבבתי אותם
כן כי הוא היה צריך עזרה בשיעורי בית והיינו צריכים לשלוח תתרגילים ותשובות
כן יש כמה כאלה
כי הם חמודים וידידים טובים מאוד!
כי הם חמודים וידידים טובים מאוד!
כן,הייתי סתומה
כן, לאינסטגרם ולווצאפ
כי ממש כיף לדבר איתו והוא חמוד
יש עוד כמה שעברתי רק לאינסטגרם וזה נגמר שם.
כי ממש כיף לדבר איתו והוא חמוד
יש עוד כמה שעברתי רק לאינסטגרם וזה נגמר שם.
כן, חלק מהמקרים היו כי נהניתי להתכתב איתם.
כן
אנונימי
באותו הנושא: