12 תשובות
עברתי עם כמה לאינסטגרם/ווצאפ
כן אני כן
מסטיפס לוואצאפ. לא קרה כלום
לא
אנונימית
לווצאפ/לאינסטגרם כן
זה בעיקר תלוי כמה אני מתחברת לבן אדם וכמה כיף לי לדבר איתו ואם אנחנו מדברים מלא
כן, ונפגשתי איתו אחרי חודש של היכרות
כן וגם אחרי לא הרבה זמן
עברתי לווצאפ
אחלה אנשים חח
כן היום חחח
לא וגם לא מתכוונת בחיים :)
כן יצאתי פעם עם מישהי מכאן