6 תשובות
זה עלוב אם את חושבת שזה עלוב.
זה לא עלוב
זה הכי טוב
אני ושתי האחיות שלי גם הלכנו היה כיף!
אני ושתי האחיות שלי גם הלכנו היה כיף!
למה ה דווקא מגניב
שלוש
זה אחלה !!
באותו הנושא: