9 תשובות
לא כל בני האדם חברותיים
זה עניין מאוד פסיכולוגי. בני אדם הם יצורים חברתיים זה נכון, אבל זאת אמירה כללית.... זה יותר מורכב מזה.
יש לחוויות שעברת בגיל צעיר המון השפעה, למה שלמדת, ולדברים שעשית.
כמו שפחדים יכולים להתפתח מחוויות והתנסויות.
יש לחוויות שעברת בגיל צעיר המון השפעה, למה שלמדת, ולדברים שעשית.
כמו שפחדים יכולים להתפתח מחוויות והתנסויות.
אני לא חברותי ואני ביישן.. זה דבר רע? אני לא אוהב אנשים באופן כללי מלבד חברים קרובחם
שואל השאלה:
כן. זה רע ^
כן. זה רע ^
אנונימית
כי ביישנות וחרדות זה לא משהו שאפשר לשלוט עליו. זה נגרם בעקבות טראומות/חוויות שהשפיעו עלינו ובגלל זה גם כל כך משפיע על חיי היום-יום שלנו ומקשה עלינו לתפקד, בדיוק כי אנחנו אמורים להיות יצורים חברתיים.
אני הייתי פעם ממש ביישן אבל זה עבר עם הזמן
כי אנשים כמוך הורסים לנו את החיים
מה לעשות יש אנשים ביישנים הם לא שולטים בזה ולא כל בן אדם הוא חברותי
בני אדם הם יצורים רעים ואנוכיים
אנונימית