5 תשובות
זה תפריט דיאטה לא טוב זה מלא לחם ביום תורידי אל תאכלי לחם בכלל ואם רת ממש חייבת לחם מלא מקסימום2 פרוסות ביום
זה מעולה תעשי גם ספורט. ולחם קל
קודם כל מלא לחם אבל הלחם זה הבעיה הכי קטנה בתפריט הבעייתי הזה, תחליפי את הלחם ללחם חום ללא סוכר בכלל וזה בסדר.
אל תאכלים חביתה, תאכלי ביצים קשות במקום החביתה מטוגנת וזה לא טוב גם אם מדובר בטיגון בשמן זית, שדרך אגב אם את קונה אותו מהספור אז הוא לא שווה כלום.
את הסלט תאכלי עם דג טונה או חזה עוף לא בשר. פירות חופשי. הגבינה שתהיה לבנה ולא צהובה חשוב מאוד ותשתי חלב 1 אחוז ולא 3.
ועכשיו לחלק הכיי חשווב, ללא ספורט, כל זה יוריד אותך במשקל ממש ממש מעט שלא תרגישי...
וגם אם תעשי את התפריט הזה ותעשי גם ספורט, אז את תרדי בהחלט, אבל לא קילו בשבוע כי זה לא מציאותי. אולי תרדי קילו בשבועיים מינימום. הכי חשוב התמדה לא להתחיל ואז אחרי חודש תגידי נמאס לי.
דרך אגב ג'אנק פוד תאכלי פעם בשבוע לא להפסיק מזה סופית באופן קיצוני, רק לא לנשנש מתוקים ושוקולדים ובלי סוכר בקפה ותה כי קפה ותה שותים על בסיס יומי
ובאופן כללי הכמות היומית שבדרך כלל את מכניסה לגוף, תצמצמי אותה קצת תכניסי פחות אבל אל תצמצמי בהרבה לא צריך קיצוניות
אולי להחליף את הגבינה בחלבון אחר היו מחקרים שמראים שמוצרי חלב זה לא בריא ואת הלחם בפחממות מלאות (כמו כוסמת,בורגול,קינואה,בטטה,תפוחי אדמה,אורז מלא,לחם מלא,להשתמש בקמח כוסמין קמח מלא קמח תירס וכאלה)
ופחות אוכל מעובד עם חמרים משמרים
פחות סוכר לבן ..
לשלב חלבונים בריאים מהחי(חזה עוף דג סלמון טונה..) והצומח(יש הרבה חלבון בריא בעדשים,חומוס,בורגול,שעועית,אדממה,גמבות,קישוא,חצילים,קינואה)
ולשלב שומנים בריאים כמו טחינה,שקדים,אגוזים,שמן קוקוס,שמן ושמן זית
לעשות פעילות גופנית הדרגתית ולישון לפחות 8 שעות בלילה
בנוסף לשתות 3 ליטר מים ביום