2 תשובות
תגיד לה שאתה אוהב אותה אבל אין מה לעשות זה לא אשמתך.... תדבר איתה כל יום-יומיים בטלפון כדי שהיא תרגיש שאכפת לך.... אם אתם באמת אוהבים אחד את השני אתם תמצאו זמן להיפגש.... (:
אנונימית
כדי שהיא לא תמשיך להיפגע ואתה לא תרגיש בנוח,הייתי ממליצה על להיפרד או לדבר ולהבין שאתה לא יכול ושצריך להתפשר.
ErO