3 תשובות
לדעתי תפרוש, אם אתה מרגיש שאתה לא מסוגל אז תפרוש
שואל השאלה:
לא יודע
הייתי נשאר
אבל ההורים מציקים לי בגלל הציונים
אנונימי
פיזיקה זה קצת יותר קל מביולוגיה כי אין צורך לשנן חומר. לפי דעתי אל תפרוש... לי גם היה קשה במורחב שלי ויצאתי עם סופי מאוד גבוה.
באותו הנושא: