5 תשובות
אם קשה לך אז תעבירי
כן
לדעתי ביולוגיה קשה יותר מ כימיה או לפחות באותה מידה. ההתחלה של הכימיה קשה אבל ברגע שיודעים את הבסיס אז זה משתפר
ביולוגיה זה בעיקר לשנן ולזכור
ביולוגיה זה בעיקר לשנן ולזכור
שואל השאלה:
מה למה כמה חומר כבר צריך לזכור?
אתן יכולות להגיד בערך מה החומר שלומדים?
מה למה כמה חומר כבר צריך לזכור?
אתן יכולות להגיד בערך מה החומר שלומדים?
אנונימית
אני לא לומדת ביו בגלל שזה מלא חומר לזכור
באותו הנושא: