5 תשובות
אם קשה לך אז תעבירי
~L~
לדעתי ביולוגיה קשה יותר מ כימיה או לפחות באותה מידה. ההתחלה של הכימיה קשה אבל ברגע שיודעים את הבסיס אז זה משתפר
ביולוגיה זה בעיקר לשנן ולזכור
שואל השאלה:
מה למה כמה חומר כבר צריך לזכור?
אתן יכולות להגיד בערך מה החומר שלומדים?
אנונימית
אני לא לומדת ביו בגלל שזה מלא חומר לזכור