5 תשובות
תינוק ישן כשהוא צריך, ובוכה לאוכל כשהוא צריך. תני לו להודיע לך מהם צרכיו. אל תעירי אותו לאכול כי "הגיע הזמן". בשעון אולי הגיע הזמן, אך עבור הגוף שלו - עדיין לא.
מניסיון אישי, כל עוד התינוק אוכל 6 ארוחות ביום, עולה במשקל באופן תקין, אינו מיובש ויונק כל פעם עד שהוא שבע, אז אין שום סיבה להעיר אותו. להיפך- תהני, בלי עין הרע.
את אמורה לדאוג אם הוא לא מתעורר אחרי 8 שעות, לא אוכל מספיק, מרפס שקוע בראש (חלק פתוח כזה בעצם גולגולת, מראה על התייבשות), יורד במשקל או שאינו עושה קקי יומיים או שאינו מרטיב לפחות 5 טיטולים ביום.
שירה, קודם כל מזל טוב.
לא מומלץ להעיר תינוק, אפילו אם זה להאכלה
הנה קישור לכתבה לגבי הנושא
את לא אמורה לדאוג הכל בסדר:)
הכל בסדר. אל תעירי אותו לבקבוק.
באותו הנושא: