5 תשובות
את פוחדת מההשלכות שכאילו את יודעת מה הולך לקרות ואת מנסה להימנע מזה אבל באיזשהו מקום את כן רוצה את זה
שואל השאלה:
כן אבל מה לעשות עם זה
אנונימית
אין כל כך מה אני גם כזאת
את חייבת לצאת מהמחשבה הזאת של מה שיקרה ופשוט תעשי את זה כאילו מה כבר יכול לקרות? את ממילא רוצה את זה
מה לעשות עם זה? במקום לעשות דברים אינטימיים בלי קשר למצב הזוגי בינכם. תסכמו קודם כל מה אתם, ואז תרגישי איתו יותר בנוח לעשות את הדברים האלה ואני מתארת לעצמי שכבר לא תלחצי
אם ככה את מגיבה סימן שאת מלחיצה את עצמך ואת לא מוכנה. כשאת תרגישי בטוחה במאה אחוז במה שאת עושה ואת רגועה וזה מרגיש לך נכון אז את תדעי שאת רוצה את זה. אבל עכשיו, תביני שאת עוד לא מוכנה לזה ויכול להיות שאת לא מרגישה כלפיו את מה שהוא מרגיש כלפייך. אולי את מפחדת לאכזב אותו, או לאבד אותו, אני לא יודעת מה הסיבה. אבל ממה שאני קראתי, הבנתי שאת לא מוכנה עדיין ולא כדאי לך לעשות משהו שאת לא בטוחה בו במאה אחוז.