התחברות הרשמה

למה לא עושים כלום עם הדרום שחור?

4 בנובמבר 2018, 22:05
דרוםדרום הארץ    
3 תשובות
כי ביבי חרא
שלום
כי ביבי סתום ועסוק בלהעביר להם 15 מיליון דולר
D
Dorin.K
כמו?
H
HOH
באותו הנושא:
דרום שחור! ביום שלישי 6.11.18 כולם הולכים עם חולצות שחורות, למען הזדהות עם הדרום.
יש פה אנשים שלא עושים כלום אבל באמת כלום?
בחורה חילוניה (לגמרי, לא שומרת כשרות לא כלום) ובחור דתי, יכול לעבוד לדעתכם?
מה תחשבו על מישהי עם סקיני גינס שחור בלי קרעים בלי כלום וטישירט?
אתם עושים ביום שלישי את הדרום שחור?
איך זה שבדרום אפריקה רוב האנשים לבנים ובשאר אפריקה כולם שחורים או ערבים?
מי עושה בלגן בדרום שחור?
איפה זה הדרום תגידו כמה ערים הכי מוכרות שנמצאות בדרום?
אם הקליפה של הבננה שחורה וקצת צהוב זה אומר משהו או שזה לא אומר כלום?
למה אומרים כולנו עם הדרום אם אילת זה גם בדרום ואין שם אזעקות?
לסיכום מה קורה בדרום שחור?