4 תשובות
שואל השאלה:
ואם לא אז מה יעשו לך?
ואם לא אז מה יעשו לך?
אנונימית
כן בכיתה ז הם בודקים ממש בתחילת השנה עשו לנו את זה הם בודקים את הגובה ואת המשקל ובודקים אם יש לך משקל תקין או השמנת יתר או תת משקל
אנונימית
אצלי בדקו בסוף שנה
אנונימית
אצלי בביהס זה כל שנה
באותו הנושא: