6 תשובות
אני לא חושבת.. בדכ זה רק בכיתה ז כדי לראות שהילד במשקל תקין
לא
זה בכיתה ז', בכיתה ח יש חיסונים
לי לא עשו לא בכיתה ז' ולא בכיתה ח' אבל כן יש חיסון טטנוס ופלצת אין לי מושג כבר...
אנונימית
לא
לא, לי לפחות לא עשו
אבל חיסון כן
אמור להיות, יש גם חיסון (שמח לעזור)