9 תשובות
ברור שזה יוריד לבנים כי ממש אין לך גוף
אנונימית
אוהב רזות מאוד זה מושך רצח
אבל אנורקסית שאולי מדברת על כל היום מה אני יאכל ומה לא, אין כבר כח להתעסק עם זה
מוריד אבל מעלה קצץ
אני חושבת שזה כן יוריד לבנים..
כי כל הזמן תתעסקי במה תאכלי
לא נראלי שזה יהיה לו כיף
נראלי שכן
כן, לא אצא עם אנורקסיות
אני לא אנורקסית אבל ממש רזה, והשאלה הזאת גרמה לי לרצות למות
אנונימית
fyi מישהי אנורקסית יכולה להיות גם בעודף משקל.כשאומרים אנורקסית לא מתכוונים לשלד
אנונימית
לא מוריד, מעלה.