8 תשובות
אני בחבורה שאין שם 'מעמדות' הפרחות לבד, הערסים לבד, וכל הנורמליים (בנים ובנות) ביחדד:) ובטטח שכן!
אני בתחתית המקובלות כאילו אני מקובלת ( בזמן האחרון מאוב הישתנתי!)
לא חננה... אני לא יודעת איך להסביר את זה!
זה לא משנה המעמד.. אני לפני שנה עליתי לכיתה ז' וחשבתי שיהיה מעמד ברור בתיכון והכל אבל לא כולם נחמדים אחד לשני אבל יש קבוצות של פרחות ערסים וכ'ו..
כן מאוד רק שעכייו אני עוברת לחברה אחרת אז יהיה לי מאוד קשה
גם אני ככה וזה קצת עצוב שיש לי חברות אחרות מהמקובלות אבל יש לי קצת מהפחות טובים
וכולם מושכים אותי~
מעמד אחלה ואני מאוד מרוצה:)
אני מקובלת, לא עושים עלי חרם ואני מרוצה מאוד, כמה חברים\רות יש לך? יש לי 7
אני במעמד מאוד מכובד כי אני מנהל של בנק לאומי