30 תשובות
1.62 וכן מה צריך יותר מזה:)
1.64 והלוואי שהייתי יותר גבוהה
1.70, והייתי שמח להיות קצת יותר גבוה (:
162
אין לי בעיה איתו..
אין לי בעיה איתו..
170 ואני מרוצה כי בגובה של כולם
ולא מרוצה כי חברות שלי נמוכות ומרגישה כאלו דרדסיות (לא נעים)
ולא מרוצה כי חברות שלי נמוכות ומרגישה כאלו דרדסיות (לא נעים)
1.61 כן אחלה גובה ובת 14
1.58 וכן אני סבבה עם זה^^
1.71 בת ואני מרוצה, סבבה לי
אני 158
הייתי רוצה לגבוה עוד קצת כי אני כבר בגיל שאני יכולה להישאר בגובה הזה לכל החיים..
אז הייתי רוצה להיות 165 אבל לא יותר מזה..
אה ואני בת
הייתי רוצה לגבוה עוד קצת כי אני כבר בגיל שאני יכולה להישאר בגובה הזה לכל החיים..
אז הייתי רוצה להיות 165 אבל לא יותר מזה..
אה ואני בת
1.60, לא מפריע לי הגובה.
בת.
בת.
חשבתי שאני 1.66 אבל היום מדדתי ואני 1.70
ואני בת 14
ונראלי שכן
ואני בת 14
ונראלי שכן
1.64 מרוצה
1.62 אני בת עוד מעט 17
ואני ממש לא מרוצה מהגובה שלי
ואני ממש לא מרוצה מהגובה שלי
1.46
בת
קצת מבאס אבל לא נורא.
בת
קצת מבאס אבל לא נורא.
בת
1.53
לא מרוצה
1.53
לא מרוצה
1.59 בת 13 ואני חושבת שאני נמןכה אבל אפר ללכת על עקבים אם בנים ולא להיות יותר גבןהה מהם. ואמרו לי שאני יגבהה ואני רוצה להיות 1.73 אבל אז צריך חבר גבוהה
למה אין אימוגים בסטיפסס..?!
למה אין אימוגים בסטיפסס..?!
אנונימית
1.80 בערך
ולא כל כך, כי אני ממש גבוהה (בת)
ולא כל כך, כי אני ממש גבוהה (בת)
1.50
מאוד מרוצה
מאוד מרוצה
בת
גילתי שאני פחות ממששהיה לפני, אני גובה 1.56
עכשיו בכלל לא. מקווה בשבילם ששאד המודד הורמלי הזה מקולקל
עכשיו בכלל לא. מקווה בשבילם ששאד המודד הורמלי הזה מקולקל
1.51 בת 15 ושלמה איתו (:
1.66 ואני בת 14
מרוצה ממנו
מרוצה ממנו
1.67 בת 17 וחצי
לא ממש אכפת לי ממנו.. אני בסדר איתו
לא ממש אכפת לי ממנו.. אני בסדר איתו
1.60 בת 12 וחצי
לא מרוצה
כולם בכיתה שלי גמדים רק אני ג'ירפה: (
לא מרוצה
כולם בכיתה שלי גמדים רק אני ג'ירפה: (
1.67 לא לא מרוצה
אנונימית
1.92 וחצי. מרוצה? כן. אבל הייתי רוצה יותר+משקל.
176 ס"מ גיל 15
מרוצה
מרוצה
1.47 בכלל לא
: (
: (
1.58, בת
ממש לא
ממש לא
158, בת, מרוצה
באותו הנושא: