78 תשובות
לא
בערך
לא
לא
אנונימית
לא \:
אני דיי מרוצה כי מצד אחד יש לי חמש חברות אמיתיות ועכשיו אני מסתדרת עם כמה ילדים אחרים אבל סהכ רוב החברים שלי הם באינסטגרם יש לי עמוד דיכאון ואני פאנגירל אז אני מדברת עם פאנפיפול דיכאוניים כמוני ונקשרתי אליהם
כן.
יש לי אולי רק שתי חברות אמיתיות אבל מבחינתי זה כל מה שאני צריכה (:
כן, אני לא ככ מקובלת אבל אני ב"חבורה" עם עוד 3 חברות אמיתיות ואני בסדר
מבחינה חברתית לא (יש לי חברות חרא),
אבל המשפחה שלי הכי מדהימה בעולם אז אני לא מרגישה כל כך לבד
זה כן חסר חברים אמיתיים
אנונימית
לא
אין לי חברים
אנונימית
ברור! יש לי מלא חברות *אמיתיות*!
והכל בגלל שהייתי אני עצמי ולא הלכתי על השיטה של "אם הם רוצים להיות חברים שלי אני צריכה להתנהג כמו ביישנית גמורה" לשם שינוי חח
אנונימית
לא..
בערך
כן מאוד
כן בערך יש לי מספיק חברים אבל יש עוד אנשים שהייתי רוצה להתחבר אליהם
לא ממש..
אנונימית
כן ולא
יש לי את החברות שלי אבל כמובן שהייתי רוצה להכיר עוד אנשים
אנונימית
כן, יש לי כמה חברות שהן מקסימות בכללי אני נמצאת בדיי הרבה קבוצות ואני ממש אוהבת את כולם אבל תמיד אשמח להכיר אנשים חדשים (:
בערך
לא ממש
אנונימית
הן אמיתיות, אני אוהבת אותן והן אותי
אנונימית
תאמת כן אין לי הרבה חברים ואני די אוהב את זה
E8
לא
בערך
אבל לא תמיד בערך כי לא חסר בנות שמתחילות לריב איתי סתם.
כן מאוד
לול זה עצוב שאין לי מצב חברתי בכלל;-;
אנונימי
כן
ממש אבל ממש לא, כולם צבועים וחברה הכי טובה שלי מתנדנדת ולא משנה כמה היא תגיד "בחרתי בך" / "אני סומכת רק עליך" / "את החברה הכי טובה שלי"
קשה לי מאוד להאמין לה.. יש סיפור מאחורי זה, לא לשפוט.
כן.
יש לי 8-10 חברים אמיתיים שאני יכול לסמוך עליהם בהכל.
אני לא יודעת... יש לי חבורה של בנות שהן חברות ממש טובות מהשכבה. אבל אני בכל זאת מסתכלת על זה שמהכיתה אין לי אפחד
כן,
משתדלת להגיד תודה על מה שיש לי :)
לא כל כך
יש לי את הסקוואד שלי וזה מספיק (:
לא הכי שבעולם
כן יש לי המון חברות
אבל רק לחלק מהם אני מתייחסת כחברות הכי טובות
כן מאד
בסך הכל כן.
כן מאוד
אני לא הכי מקובלת אבל אנחנו חבורה של שבע חברות אמיתיות (חוץ מאחת שתמיד מרכלת וגם תקעה לי סכין בגב)
אבל זהו הכל סבבה
לא
די קשה להיות מרוצה כשאתה בא לבית הספר ולאף אחד לא אכפת ממך, אנשים כל היום רק מרכלים עליך ואתה שומע אותם מתלחששים כשאתה עובר במסדרון
פעם לא הייתי מרוצה, אבל היום אני כן, למרות ששום דבר לא השתנה
אני חושב שלמדתי לראות את הטוב בממב הנוכחי
כן
אני אעשה הכל בשביל הsquad שלי
בערך
אני אוהבת את החברים,
אבל הייתי שמחה להכיר אנשים חדשים שהם יותר הסגנון שלי
מאוד
כן
לא
אנונימית
בטעות עשיתי אנונימית*-*
אני התגובה מעליי שכתבה שלא
בעיקרון כן אבל עוד חברים לא יזיקו
בערך.
גרתי ב x ועברתי ל y
ב x הכל היה סבבה זה הסביבה שלי והחברים שלי ואנשים שהם בעצם כמוני
וכשעברתי ל y הכל התהפך אילה לא האנשים שאני אוהב להכיר זה לא החברה שאני רוצה להסתובב איתה
אז כרגע לא
אנונימי
אני מאוד מרוצה מהמצב החברתי שלי. אני נחשבת לחנונית בשכבה, וכך גם החברות שלי כי אנחנו מוזרות וכול זה, אבל אני מעדיפה ארבע חברות מוזרות ומצחיקות להפליא, מאשר מאה חברים מזויפים שידקרו אותך בגב במצבך הפגיע.
מאוד.
ואני לא צינית
לא, יש יותר מידי אנשים שאוהבים אותי
אנונימית
כן הוא סבבה, קצת מעצבן אותי שאנשים כותבים שהם מעדיפים כמה חברים אמיתיים מאשר מלא מזויפים, אתם יודעים - זה שיש אנשים עם קצת חברים אמיתיים, לא אומר שלמישהו לא יכולים להיות הרבה חברים שהם גם אמיתיים ויעזרו לו... זה ממש לא סותר.
המה שלי?
פעם הייתי מרוצה עכשיו נותרתי עם חברה אבל לא בגללי אלא כי יש לי בנות הפמגעילות בשבכבנ
אין מצב
אנונימית
ממש לא, אני בלי ביטחון עצמי וככה אני פוגעת בכל מי שמתקרב כי אין לי אומץ להגיד לא...
לא ככ.
כאילו, המצב שלי סביר, יש לי המון ידידים אבל מעט חברות.. לול
זה יכל להיות יותר טוב..
יש לי הרבה חברים אבל אף אחד לא אמיתי
אנונימי
לא
יש לי תכלס רק 2 חברות והן יכולות להיות כלבות מעצבנות, הן לא חברות אמת
ועוד ידיד 1 אבל אנחנו לא אותה כיתה והוא המון עם חברים שלו אז אנחנו לא הרבה יחד
ועוד ידיד1 שמנסה להתקרב אליי רק כי הןא מאוהב בי מכיתה ט והוא כל הזמן מנסה לרמוז לי לצאת איתו ואני לא רוצה ולא יודעת איך אני עושה את זה..
ובכללי השכבה שלי מאוד מגובשת ואני מרגישה המון פעמים שבלעדיהם אני כלום ולבד ועזבו חברים אני בקושי מדברת עם אנשים כי יש לי המון חרדות ואני לא יודעת כל כך מה עושים עם זה
אנונימית
למען האמת, בחמישה חודשים האחרונים היה שיפור ענק ואני מרוצה מאוד כיום
פאק יש כאן כל כך הרבה. תגובות! אממ ואחלה שאלה כי באמת הייתי צריכה להוציא את זה החוצה
אני יותר מרוצה מפעם, כי חברה שלי אמרה לי שנהייתי קצת יותר מקובלת
אבל אני עדיין שואפת ליותר