התחברות
הרשמה
למורה שלי גילו גידול בכליות
והיא המורה שלי 4 שנים.. היא באמת כמו האמא השנייה שלי, אוףף אני באמת בוכה פה, איך להתעודד?
אני והכיתה שלי עושים לה "מסיבת הפתעה" של אפשר לעבור את זה ושיהיה לך קצת שמח אבל מבפנים אני ממש שבורה אוףף
8 באוקטובר 2018, 04:02
3 תשובות
אין לי כל כך מה להגיד לך אבל תיהיה חזקה
א
אין שם 1233
יש לפעמים גם תקופות קשות בחיים אבל הם עוברות אל תדאגי
א
אין שם 1233
תקראי פרק בתהילים לשלומה ותקווי שהיא תחלים במהרה
מ
מחכה לשקט