3 תשובות
גם אצלי
הגוף שלנו לא סימטרי, אצל הרוב זה ככה פשוט לחלק בולט יותר וחלק פחות
וכן גם אצלי ככה
וכן גם אצלי ככה
אין אנשים מושלמים בעולם לכן כשאני שומע אנשים שיורדים אחד על השני זה מצחיק אותי כי לכל אחד יש את הבעיות שלו
באותו הנושא: