5 תשובות
אוי..
אנונימי
מעדיף פחות

אחרי שברון לב ושיט אחר
שואל השאלה:
זה לא יהיה משהו כזה שאנחנו חייבים אחד לשני משהו, פשוט שיהיה בסבבה
אנונימית
דברי איתי
שואל השאלה:
אנונימי, לא הבנת נכון
אנונימית
באותו הנושא: