9 תשובות
כן
לא.
פשוט לא, אני מציאותית ומעדיפה להתמקד בעובדות, ובמה שקיים.
פשוט לא, אני מציאותית ומעדיפה להתמקד בעובדות, ובמה שקיים.
כן, הוא שומר עליי מלמעלה ואני בטוח בזה... ואני מאמין בו מבחירתי... הוא עזר לי כלכך הרבה בפעמים ובכללי? אני נורא אוהב ללכת להתפלל בבית הכנסת, לעשות ארוחות עם המשפחה.. זה מגבש ומדהים ❤
כן אין לי סיבה מיוחדת אני פשוט חושבת שמה שקורה לא קורה סתם ואנחנו לא חיים סתם
כן אחלה אלוהים שבעולם
לא
אין מה לנמק.. לא נתפס לי בראש שיש כזה דבר אלוהים, לא נשמע לי הגיוני
אין מה לנמק.. לא נתפס לי בראש שיש כזה דבר אלוהים, לא נשמע לי הגיוני
לא, אני חושבת שהוא היה הסבר של אנשים כאשר לא היה להם תשובות לשאלות שלהם.
אבל גם אם אתם מאמינים, אני לא אתווכח אתכם ואכבד אתכם ואת האמונה שלכם. יש המון אנשים מאמינים שהם פשוט מדהימים ויש המון אתאיסטים שהם מדהימים.
אבל גם אם אתם מאמינים, אני לא אתווכח אתכם ואכבד אתכם ואת האמונה שלכם. יש המון אנשים מאמינים שהם פשוט מדהימים ויש המון אתאיסטים שהם מדהימים.
לא, זה פשוט לא נשמע לי הגיוני, וגם ככה חונכתי אז אני מניחה שזה קשור.
באותו הנושא: