5 תשובות
יכול להיות
לא, עדיין תפגשי אנשים ותצטרכי לדבר איתם
לא אותם קשיים שהיו לך ישארו לך
אנונימית
אולי
לא
יהיו לך הרבה מקרים בחיים שאת תצטרכי להתמודד ולהיות במצבים עם אנשים
אין ברירה אלא לטפל בזה
כל אחד לפי הדרגה שלו