9 תשובות
אם את מרגישה שאת יכולה לשתות בשליטה זאת אומרת לא להגזים ולהשתכר כל פעם בעיניי זה בסדר
הייתי מחכה אבל בחירה שלך
אם זה בסדר מבחינתך לכי על זה
לכי על זה
לחכות
זה בסדר לדעתי
אם תשאלי את המדינה זה לא
כל עוד את לא שותה בקבוק מה הבעיה ? שתיתי מגיל 14
אנונימית
לחכות.