5 תשובות
אם את צריכה לדבר אני פה בשבילך תמיד
תעשי מה שאת אוהבת
היום בקושי התחיל
מה בא לך לעשות היום?
לא מה את מאמינה שתעשי... מה בא לך? :)
השעה רק 12 יש לך עוד את מרבית היום, פשוט תעשי לעצמך ריסטרט, תשמעי מוזיקה שאת אוהבת, תעודדי את עצמך לגבי מה שקרה, תהיי עם אנשים טובים, תיקחי את היום בקלות ותזכרי שהכל עובר
תחשבי שהיום עוד לא נגמר וזה יכול להסתיים יותר טוב ממה שהתחיל