9 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא מצליח לי
כי הy 1 הוא 3 והy2 הוא 6
והx 1 הוא 1 והx2 הוא 2
והתשובה הסוף הספר היא 3 וזה לא יוצא טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה זאת אומרת צמצמת?
אנונימית
זה לא יצא לך שלם. יצא לך שש חלקי שתיים
שש חלקי שתיים תעשי במחשבון יוצא 3
שואל השאלה:
יואו לא הבנתי אני יכולה לכתוב לך בפרטי?
אנונימית
כן למרות שלדעתי אם תקראי שוב את תביני , יצא לך מספר לא שלם .. שהמספר למעלה גדול מהלמטה, צריך לצמצם לחלק, לעשות במחשבון או לכתוב תשבר כמו שהוא או לעשות תמספר חלקי המספר ויצא לך המספר שלוש
תסמני איקס אחד וואי אחד בנקודה א ונקודה בי איקס שתיים ווי שתיים ואז לפי הנוסחה שכתבו למעלה מציבים
y2-y1 לחלק ל- x2-x1
OwO
y1-y2 חלקי x1-x2