9 תשובות
למדריכה, ואז אם באלך את מוזמנת להפרד מהחברות
ד"א הנוער העובד והלומד ישמח לארח אותך :)
שואל השאלה:
כן יש לי הרבה עומס...
אנונימית
בפרטי, אחרי שתכתבי למדריכה תכתבי בקבוצה ותפרדי מכולם
אז תעשה/י מה שנוח לך :)))
קודם כל בריאות עומס יכביד עליך מכל הבחינות
למדריכה בלבד
אחרי זה אם את רוצה תגידי לחברותייך:)
בפרטי בלבד, לא צריך שכולן ידעו אחר כך זה סתם יצטייר כמשהו רע.
אם את בטוחה שאת רוצה לפרוש אז תכתבי בקבוצה ותגידי תודה למדריכה!
יש סיבה?..
עדיף שתרשום בפרטי
למדריכה