6 תשובות
אם החזה שלך גדול יחסית זה פשוט לא יהיה לך נוח וסתם יקשה עלייך
כן זה לא יקל עליך
זה אפילו יקשה
זה כמו ללכת עם חזייה..
זאת בעיה
אנונימית
לא החזיית ספורט היא פשוט נוחה יותר כי מנסתם היא מתאימה לספורט וגם היא עושה שהחזה שלך פחות יקפוץ
החזה קופץ, יש כאלה שלא אכפת להן אבל אני אישית הייתי ממש מתפדחת
ממש לא, אל תתביישי בכלל (:
זה לא בעיה אבל זה סתם לא נוח.